lördag, april 22, 2006

Busy

Mina dagar nuförtiden går ut på att:
  • Mosa in så mycket fakta om medicinska sjukdomar, farmakologi och klinisk kemi som möjligt.
  • Fundera på hundnamn och tänka på hur kul det ska bli när valpen kommer.
  • Leta på nätet efter diverse hundprylar.
  • Träna.
  • Få lite sol om chans föreligger (viktigt så att man kan bilda vitamin D3)

Det betyder att om jag har tur hinner jag kanske äta, sova och duscha också.Idag satt jag o Madde på SVC och pluggade. Jag var seg i huvudet. Nya ryck imorgon.

Sedan gick jag ner på stan för att träffa Sophia och hennes PK, Selma. Mitt första möte med en PK! Kändes som värsta blind daten "jag har röd jacka på mig..." Gick bra dock, haha. Jag blev godkänd av Selma (det bådar ju gott) och vi tog en fika vid ån och snackade hundar. Trevligt och bra. Så blev jag sugen på en sån fiiin hundväska som Sophia hade, här finns dem http://www.glamourdog.com/juicy-dog-carriers.html Attans dyra bara:-( Måste lösa på nåt sätt...hm......

Nej jag vill bara att det ska bli åtminstone maj så att folk börjar droppa hem (speciellt Manne och Åsa). Sen längtar jag ju till juni som bara den. Usch jag anar att jag börjar bli som såna där jobbiga mammor som inte kan prata om någonting annat än sina barn. Det är hemskt, jag försöker sansa mig så gott det går.

Nu ska jag snart sova (bara kolla lite mer på nätet först).

I kiss you!

2 kommentarer:

Anonym sa...

absolut! bor i det hundtataste omradet i ny. enbart hund och barn affarer omkring har. kan definitivt kika ifall om de finns nagra fina. hur mycket far den kosta? de har aven hur mycket sota klader, sangar, koppel och sant till sma hundar.

Anonym sa...

ska gora lite research. tom har en zagat bok om bara hundar. (bara i new york, right? =))kommer formodligen ha en massa dotid pa jobbet imorgon sa da ska jag titta runt lite. vissa hundklader ar sjalvklart superdyra men det finns sjalvklart en massa till normala priser. ska bli sa kul att ga pa shopping runda for en lite sot hund. =) har du kommit pa nagot namn an? helt galet att jag ar sa excited over att du ska skaffa en hund. kramar!