fredag, april 28, 2006

Fredagen då livet efter tentan började

Dags att skriva lite här kanske...
Det är en ganska grå eftermiddag i Uppsala, men det gör ingenting, jag njuter av friheten...tentan i medicin med farmakologi och klinisk kemi är nu history...hoppas bara att historien slipper upprepa sig med en omtenta:-O Säker kan man aldrig vara.
Så skönt att kunna göra ingenting med gott samvete!
Valborg närmar sig med allt vad det innebär...har ännu inte gjort upp några planer. Hoppas på fint väder som alla andra. Om det regnar lutar det nästan åt bojkott för min del.
Vad händer annars? Hm...tja...jag e fortfarande ganska uppe i allt det här med hund....mina hundböcker kom idag *läsa* och jag ska skicka in ansökan t jordbruksverket, kollar hundprylar och överöser Monica o Sophia med frågor. Annars är det träning såklart...en vecka efter min "PT" timme är mina insidor av låren fortfarande inte helt normala:-O Annika, du lyckades! Ikväll står det yoga på schemat som vanligt.
Första mjukglassen har avnjutits nere vid ån, liksom första grillningen (varmkorv:)).
Mindre än två veckor tills Manne kommer hem. Fatta att det har gått 9 månader. Heeeeeelt sjukt!

Inga kommentarer: