lördag, april 21, 2007

FRIHET

En evighet är över.
Jag är fri.
Klockan ringer INTE 5.30 imorgon.
Det känner jag bara glädje över.
Sista dagen gick bra. Ganska mkt omvårdnad. En patient frågade mig vad jag skulle göra när jag gått ut 9an. haha. Det var lite kul faktiskt. Det var nio år sedan jag gick ut nian. Bra att man inte ser ut som en gammal kärring iaf.
Fick Godkänt och fint omdöme av Kirsi:-)
Jublade inombords när jag fick sluta redan vid 12.
(Fast ändå konstigt att jag inte ska dit igen nu när man liksom vant sig)
Gick på stan med Ellis. Köpte nagellack (får måla naglarna!!), lermask och fotkräm. Här ska man skämma bort sig själv. Det kan man väl vara värd efter 15v i crocs. Tur att dem e så sköna (jo det är sant).
Tränade bodypump.
Imorgon är det söndag och jag är leeeeeeeeeeeedig, Smaka på ordet!
Ledig!

1 kommentar:

Anonym sa...

fick visa id igår när jag köpte cigaretter. frågade hur gammal han trodde jag var. 17 svarade han. visade mitt id och han bad om ursäkt tre gånger. så gammal är jag väl inte...haha