onsdag, april 25, 2007

trött trött trött

Jag har varit så himla trött de senaste dagarna. Trots att jag får sova mer än vad jag gjort, får gå upp senare, kan ta en nap på dagen. Jag är ändå helt slut. Idag har jag även ont i huvudet. Sitter och försöker få klarhet i olika referenssystem eftersom vi måste komplettera vårt PM (skit också).
Även det: tröttsamt.
Ska sen åka med des till vetten, ha yoga pass och äta middag med sats för att vinka av vårt snart fd platschef. Just nu har jag ingen lust med nåt. Vill bara sooova.
-Imorgon kväll: tåg till gbg. Ska bli kul. Ska vila upp mig(?) Manne ringde mig igår när jag nästan hade somnat. Pratade och pratade....skulle vi bjuda F&M på middag på fredag? Vi var bjudna på fest på lör. Och nu var det tydligen självklart att han ska med till Borås (han har inte kunnat svara innan). Jag lät väl inte värst entusiastisk i min halvdvala, vilket jag såklart fick höra. Då blev jag bara ännu tröttare.
Så nu har jag fått gnälla av mig lite. Tack.

1 kommentar:

Hanna sa...

Tycker att det låter som att du gör helt rätt i att komma ner till Götet. Här skiner solen och till helgen pratas det om värme över 20-graderstrecket. Isbjörn och jag ska drick öl på lördag nånstans på stan, så det är bara att höra av sig om ni vill hänga på!