torsdag, maj 10, 2007

operation tanddragning

I skrivande stund är Desmond i ekeby hos veterinären. Jag var där och lämnade honom för ca 1 timme sedan. Han fick en subkutan injektion och somnade ganska fort. Sedan åkte jag hem. Minst en timme skulle ingreppet ta. Ut med hans gamla mjölktänder! Hoppas det går bra och smidigt så blir även min plåbok glad. De skulle även bjuda på en kloklippning när han ändå sover:-)

Idag i skolan var jag trött som vanligt. Det är så sövande när folk pratar och pratar och praaatar...Lyckades hålla mig vaken iaf. Sen fick vi ett papper med info om Linneaus-Palme stipendiet som vi skall få. 38 000kr att dela på två. Det är ganska bra:-D Betalar resan och ger oss sedan ca 4000kr/mån att leva på i Thailand. Plus CSN. Hösten ser ljus ut.

Jag borde göra nåt vettigt nu. Känner bara att om jag börjar läsa något så kommer jag att somna. Kanske skulle fixa lite kaffe? Det var längesen nu, jag är ingen kaffe fantast. Elenore ska komma hit ikväll så ska vi pyssla med skolgrejer så jag kommer ändå att få något gjort. Sen.

Inga kommentarer: