lördag, juni 09, 2007

Att komma till insikt.

Jag har börjat packa för tanken är att jag ska lämna uppsala imorgon kväll och ta sommarlov. Alltså måste jag packa ned allt jag vill ha med mig, och jag har börjat med kläderna. Har gått igenom nästan hela min garderob och plockat ut allt som jag ska ta med mig (majoritet) och lagt på sängen. Kan konstatera att jag har en hel del kläder. Funderar nu på hur jag ska få med mig allt detta plus allt annat som ska med. Tur att jag har bil, men det måste ju ändå packas in i nåt. Och till på köpet gick jag och köpte ett par till jeans idag (Ooops). Sista besöket på Holmlunds på ett tag...man måste ju bara köpa nåt (eller?) :-) Jag räknar med att det här kalasvädret inte håller i sig hela sommaren så att jag får användningen av jeansen. Men det skulle kanske bli mulet redan imorgon...?
Idag började dagen med body pump 10.15. Mitt 8:e (9:e) pass den här veckan och det börjar kännas i musklerna. Bara ett kvar. Sen gick vi ned på stan och satte oss till slut i parken och åt glass. Jag, Veronica, Fatima, Lotta och så Des och Smilla. Skönt. I skuggan. En liten unge kom fram och ville leka med hundarna. Hon frågade varför de hade tassar och tyckte att man kunde färga Desmond rosa(!)
Så hejade jag på en rudbeckian av samma årgång som kom gåendes med en 7veckors bäbis. Hennes bäbis. Hjälp, börjar man bli så gammal? Tur att ingen i ens bekantskapskrets har börjat avla av sig än...finns så mycket att göra innan man skaffar barn.

1 kommentar:

Anonym sa...

visst är det tur att ingen av ens vänner har börjat gifta sig och skaffa barn. skönt att vi alla är på samma våglängd...kanske därför vi är kompisar.