söndag, juni 03, 2007

Utflykt till högarna.

Högarna.























Des väntar utanför sushihaket.


Citydog.



Idag kom mamma och pappa på besök. De kom ganska tidigt så stan hade inte öppnat när vi egentligen ville bege oss dit. Istället föreslog mamma att vi skulle åka ut till högarna vilket vi också gjorde. Det var fint! Rikig svensk sommar var det, och det är ju oslagbart. Sedan tog vi oss in till stan där pappa förgäves letade efter en kavaj medans mamma hittade en jacka på
Monki(!) Det tyckte jag var kul, spana in bilden:-) Sen blev det sushi innan de begav sig till golfbanan. Själv lade jag mig på gräset och jäste i solen. Sen gick jag in o läset, somnade, tvättade och gick en promenad. Nu måste jag öva på passet inför morgondagen. En fysiskt hård vecka väntar, och min vilodag är snart över. Cheers!



Inga kommentarer: