tisdag, juni 05, 2007

Värmekoma.

Jag vet att det finns saker jag borde göra och saker som jag måste göra. Ändå sitter jag bara här och det enda jag kan tänka mig är att gräva ned mig med ovanstående bok, Luftslottet som sprängdes. Jag vill bara läsa och läsa och läsa och till min stora fasa börjar antalet sidor ta slut. Veronica sa att det finns en bok till i serien men att det inte ens är säkert att den kommer ut med tanke på att författaren har gått bort. *arghhh*
I Uppsala är det hetta. Riktigt varmt är det. Man orkar inte så mycket när det är varmt (skyller på det iaf). Tre tappara deltagare på mitt pass idag. Trodde inte att någon ville träna idag...
Min plan är att ta en långpromenad när det blivit lite svalare ute. Och att försöka komma i säng i tid. Och att städa lite smått för imorgon bitti tidigt kommer Fatima hit och ska bo. Som ni ser har jag en del att göra, men ändå kommer jag med största sannolikhet sitta här en stund till innan jag kanske rör på baken. Sån e jag.

Inga kommentarer: