torsdag, juli 12, 2007

Nintendo Wii.

Tog min wii oskuld igår. Det var kul! Jag vann alla mina games; bowling, tennis och boxning. Kändes gjorde det framför allt i min högra biceps, men än har jag inte fått nån träningsvärk. Eller jo, men den har nog snarare sitt ursprung i mitt försök till akrobatisk yoga igår.
Idag blir nog en vilodag, kanske en långpromenad istället.
Mannen ligger fortfarande och sover, men ska väl väcka honom snart. Har varit vaken i 2h nu så jag tycker att det börjar bli dags. Vi måste ned på stan o fixa pass åt mannen också. Framförhållning.
Annars är det totalt mulet idag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på...*?*
Ska väl äta frukost nu...det är väl lagom när klockan börjar närma sig halv ett;-)
Så är det när man har sommarlov.

1 kommentar:

Anonym sa...

wii �r S� kul. men tyv�rr s� finns det ju inte i min umg�ngeskrets l�ngre. m�ste skaffa nya v�nner...