fredag, juli 27, 2007

Ut från Funkis och in på Vallby.

Mannen börjar jobba på måndag. Han åker hem imorgon. Kvar blir jag. Känns som att sommaren är på väg mot ett slut, men själv har jag en månad kvar innan allvaret sätter igång. Frågan är vad jag ska göra?
Mamma o pappa har äntligen fått flytta hem till huset efter vattenskadan i februari, fint har det blivit. Ska hjälpa dem med lite detaljer. Först måste jag packa ihop allt jag har här på klockartorpet och flytta in hemma i huset. Lite konstigt.
I onsdags hade jag mitt första pass på feelgood. Det gick bra, jag fick beröm:-) Nu har jag ont i halsen.

Nästa år är det tio år sedan vi gick ut nian vilket innebär återträff. Det lustiga är att det har gått ett rykte om att det är jag som ska arrangera festen(!) Har hört det från flera olika håll, men nu fått klarhet i att det är Siham som har hittat på detta. Hon tyckte väl att det var passande... Nu har vi sagt att vi skall hjälpas åt, jag och Meryem. Jaja...det är ett tag kvar. Än är man ju ung:-)

Inga kommentarer: