lördag, juli 28, 2007

Vallby.

Återigen; jag har sjukt mycket grejer. Dels hade jag släpat med mig enormt mycket grejer till Manne som jag nu fick ta hem igen. Skjutsade honom o Henke till stationen i sista minuten. Sena som alltid. Men jag tror att dem hann...har iaf inte hört nåt mer från dem.
Hemma i huset har jag försökt städa lite i mina gamla skrivbordslådor. Där finns allt möjligt som jag har sparat på sen jag var liten; gamla brev, vykort, pennor, block, klistermärken, tatueringar, kladdpapper, glosböcker, gem, skolfoton, plånböcker, utländska mynt...you name it. Mycket minnen men också mycket SKRÄP. Har iaf fyllt en ICA kasse med grejer som ska kastas sen gav jag upp. To be continued.
Skall åka ned på stan o äta med Åsa, sen ska vi sväng till Hälla och kolla lite på IKEA mm. Sen ikväll ska vi visst på fest. Där ser man.

Inga kommentarer: