måndag, september 03, 2007

måndag och jag lever(!)

Det var knappt så att jag ens ville vakna när jag lade mig igår kväll. Nu är jag iaf vaken och det är hyfsat varmt o fint ute. Tänk!
Jag gick dessutom upp en timme för tidigt, missade när vi börjar. Men det gör inget, jag fick lite mer tid helt enkelt. Har hunnit ut en sväng, hunnit kolla på pilatesen och slängt iväg ett par mail. Nu börjar det bli dags. Fick mail från vår handledare som ville träffas. Hon skrev att det var en del vi behövde förbättra i vår projektplan. jag är bara lite rädd att hon ska dissa den helt:-O
Jag längtar till ikväll, eller ännu bättre, till slutet av veckan.
Nu hoppas jag bara att jag inte har tagit på mig för lite kläder i glädjeruset över att det inte är vant-kallt ute. Heja leggings!
kram

Inga kommentarer: