lördag, oktober 27, 2007

Addicted to shopping.











Dags att uppdatera lite tänkte jag. Idag har jag och Elenore varit på Siam Ocean world och spanat på diverse vattendjur. Passar bra eftersom jag är mitt uppe i The Swarm, men tyvärr fanns det inga bläckfiskar, späckhuggare eller valar. Efter ett par, tre timmar hade vi sett nog och vandrade uppåt i byggnaden (Siam paragon-bangkoks största shopping galleria) och som du kanske har listat ut blev det lite shopping. Så ovanligt. Några av mina sjuka inköp ser ni ovan; en högtalare i form av en gris, en plånbok som ser ut som en bajskorv (HAHA) och så det absoult bästa...ett månadskort på California wow experience som är ett superflashigt gym i samma byggnad. Me so happy. Imorgon ska jag gå på bodypump. Hurrrrrraaaa!
Jag kan meddela att jag även köpte mer normala saker som ett par vinterskor på Zara, 2 T-shirtar och en tröja till Desmond. Igår var vi på Lumpini night market där jag gjorde riktigt bra inköp; två låååånga T-shirt klänningar och en klänning, ett par örhängen och 3 armband. Åsså ett par plastskor. Ja, det finns ingen hejd på oss när det gäller shopping. Bangkok är en farlig stad. Nu ska jag iaf flytta in på gymmet den närmsta månaden så jag tänker att om jag åker dit varje kväll så sparar jag nog massa pengar (för annars skulle jag ha shoppat istället). Å andra sidan ligger ju gymmet i shoppingcentret. Hm.....






2 kommentarer:

Anonym sa...

hahha, du e fööör rolig du, får du med dig allt hem underar jag?

Anonym sa...

vill komma och shoppa med dig!