torsdag, oktober 11, 2007

Praktik.

Bilden visar en muslimsk man med diabetes som ville visa oss att han minsann tränar:-)
Idag blev jag kissad på. Vi var och besökte en fet, muslimsk kvinna. Det bodde 30 pers i deras lilla, skabbiga hem:-S Det kryllade av barn överallt, i alla möjliga åldrar. Vi gullade med en liten bäbis som såg ut som Budda. Han hade ingen blöja på sig så jag tänkte att han säkert kommer börja kissa...han passades runt emellan oss o allt gick ba. Tills jag skulle hjälpa till att knyta hans tröja; då kände jag något varmt på benet. Uuuuu!! Så fick man gå runt med kiss på ena byxbenet...det fick självtorka.
Häromdagen gick vi ut o kollade lite; köpte ett linne, ett par shorts, en klänning, en skjorta och 3 par örhängen för totalt 136kr. How about that?

3 kommentarer:

Anonym sa...

uuueee,jävla buddah unge o pissa på dig :P hhahahaha
Bra att du gillar min blogg sötkorv!saknar dig här hemma :(
Hoppas det är kul och att det går bra för dig!

Anonym sa...

That is impressive. Måste nog snart åka och shoppa i asien...har även hört att tokyo ska vara grymt bra.

Anonym sa...

woow, är du i thailand?
ska dit den 14 december, längtar så!