torsdag, november 01, 2007

Friends of women foundation.




Vi har börjat vår psykiatripraktik, men idag fick vi åka till FOW på besök. Vi blev bjudna på massa gott:-) och så fick vi höra otrevliga historier som kvinnor i Thailand råkat ut för. Usch.
Fick en ros också. Och en visselpipa. Så köpte vi vykort och en tygväska för att stödja dem. Fick sluta tidigt och fick ledigt imorn, men kan inte åka nånstans för vi har gått med på att åka på nån båttur imorn em. Hoppas det är värt.
Kollade i min kalender och det är ett år sedan jag slirade runt md mina sommardäck i snöstormen i Uppsala. Veronica, kommer du ihåg? Nu rullar min kära volvo på sista refrängen. Pappa var på besiktning med den och det gick inte så bra:-( Det ser ut som det blir skroten, så när jag kommer hem är den borta, död. Min lilla volvo...ack!
Idag ska jag träna body pump kl 20.20. Niice. Har varit på bodycombat också. Nice. Gymmet är mitt nya favoritställe, det är så fiiiint. Me like.

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa ja kommer ihåg!! MY good. än är det ingen snö iaf. Det är 12 grder varmt i skuggan idag.. Helt sjukt måste jag säga. faan, vi har ju könt varandra i över ett år nu, my god vad tiden går fooort!
Vad mkt du får vara med om där nere. Både bra och dåliga saker, ja fast alla erfarenheter är nog bra i slutändan, även fast dom kanske känns tunga just då. Eller vad tror du?
Juste, nu är det 26 st som kollar in min blogg från thailand, alla är från bangkok.Har du ngn slags reklamkampanj?