torsdag, november 22, 2007

Treat.

Idag har jag inte tränat. Istället gav jag min kropp någonting annat, nämligen två timmar massage. En timme thaimassage och en timme fotmassage. Thaimassagen var en plåga; hon körde mycket med armarna, kändes som hon mosade mig, sen gick hon på mig också. Mitt högra lår och min vänstra axel/nacke är inte riktigt i toppform (smärta!). Men lyxigt får man väl ändå säga att det var...totalt 64kr för detta kalas. Me like this country.
Att det kommande året kommer präglas av massage känns ganska bra, även om jag kommer vara den som knådar ibland. Man måste väl öva på varandra??
Nu har jag sörplat i mig en ice latte och känner mig lite funky. Ska äta middagen; nån slags omelett med ris som jag handlat med mig för 3kr.
Helgen kommer att innehålla träning, lunch med lärare, kratong festival och spss kodning. Kanske lite shopping för vet ni vad? Jag har inte köpt någonting förutom mat på hela veckan! Det är väääldigt duktigt under rådande omständigheter.

Inga kommentarer: