lördag, december 15, 2007

Miffo.

Jag ser ut som ett miffo i skrivande stund, och jag lovar, det är ingen överdrift. Halva mitt ansikte ser ut som en ballong och jag vet inte varför. Jäklig skumt och lite oroande måste jag säga. Förvandlingen börkade igår och har eskalerat sedan dess. Måste nog googla lite o se om jag hittar nåt.

Försökte lägga in fotona från den senaste veckans äventyr, men det är nåt stört med mitt nya minneskort för det måste visst formateras och om jag gör det försvinner all lagrad data, alltså alla mina semesterbilder, och det vill jag ju inte. Hallå!

Den här dagen skall vigas till ändringar av den ökända C-uppsatsen så i kombination med mitt freak utseende känns det inte så muntert. Cheer me up. (jag har i alla fall precis lagt in en beställning på en McBook som jag hoppas kommer före jul trots att jag var några timmar för sen med beställningen. Det kanske piggar upp lite, men svider satan på kontot).

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur mår du och ditt ansikte?

Anonym sa...

ah gör det , skulle vara snällt...Sorry..