fredag, januari 04, 2008

Den nya början.

Nytt år, ny start, och vad innebär det denna gången?
Dels att lägga 2007 bakom sig. Med andra ord, året som gav mig:
massa praktik
mitt sista riktiga sommarlov(?)
mormors bortgång
Rom
Thailand
och bana väg för:
exmen(!!)
MacBook;-)
Göteborg
massage
samboliv

2008 kommer att innebära stora förändringar och det är bara att hoppas att dem är hållbara.
Vi spanar på hemnet, men hu vad lägenheterna är dyra. (Och så har man ju en manne som inte nöjer sig med vad som helst) Jag hoppas att jag kommer att trivas i Götet och att mina kära vänner joinar mig snart. 

För övrigt ägnas en extra tanke åt min kära morfar, Gunnar Fagerlund, som somnade in igår. Morfar, vila i frid, tillsammans med mormor.

1 kommentar:

Anonym sa...

kram på dig o morfar// Veronica