torsdag, januari 31, 2008

Gör som Kate Moss...


(Foto lånat från Vouge)


Känns som jag har fastnat här framför datorn och mina ögon kommer att växa ihop till ett
I natt sov jag som en stock. Pratade med Fredrica som tipsade om Hunter Wellington stövlar, själv hade hon precis investerat i ett par bruna för ca tusenlappen. Dyrt, men ändå bra; hållbara och sköna (och absolut nödvändiga här på Sveriges framsida). Har nu spanat på nätet i jakt efter ett par egna i barnstorlek. Dessutom betydligt billigare:-)

Annars har jag haft yoga, läst GP och druckit mandarin/chili te. Letat efter polish till MacBook då mannen hävdar att jag repat hans dyra leksak (jag tror inte att jag har gjort det men kan heller inte svära på att det inte kan ha varit jag). Nu ska jag maila mamma och sedan måste jag tvinga mig ut i mörkret (och regnet??) för att rasta min D. Sånt är livet i Bagaregården för tillfället.

Inga kommentarer: