fredag, februari 29, 2008

Fynden.

Lila.
Brownie.

Igår var en bra dag. Jag var på Sats länge som vanligt på torsdagar. Sen gick jag på stan. Köpte två stycken koftor/cardigans; en lila (JC 89:-) och en brun (BikBok 99:-). Kanske inte jättebra kvalitet på bilderna, men det får duga. Bra pris va? Under är en långärmad från Monki för 20:-. Passade även på att slå till på ett sju-pack veckostrumpor från H&M samt kollegieblock till min utbildning som börjar på måndag (Hallalujah!).
Vi går mot ljusare tider, iaf jag.

Kroppen däremot, är helt slut. Var på pump-kvartal igår, vilket var kul, men imorse ville kroppen liksom inte lämna sängen. Fick den göra ändå för desmond hade varit funky i magen:-S Alla är tydligen sjuka för nu fick jag ett sms om pump vick i em. Om jag kunnat hade jag alltså hittills haft 4 extra klasser denna vecka (förutom de 5 jag normalt har). Men: me get so fit:-D

3 kommentarer:

Unknown sa...

ooooh, vilka fynd :D

Anonym sa...

Todiloo!

Nu har jag ny tävling ute på bloggen, varmt varmt välkommen!

http://flachsan.blogg.se/1204318693_tvling.html

Pusskram

Anonym sa...

vis ka troligtvisf lytta centralare :D