onsdag, februari 20, 2008

Klagovisa från mig. Sorry!

Okej jag erkänner, jag är lite irriterad. Kanske är jag trött också, vilket kanske späder på det hela.
Mannen har äntligen behagat att dyka upp, efter att man inte hört ett knyst på hela dagen (trots att jag ringt o smsat). Visste att han skulle på nån avskedsfest ikväll, men inte hur länge etc etc. Ska man laga mat åt honom?, ska man vänta?, what? Nej att ringa "var inte högsta prio" (jag citerar!) Skit i mig bara.
Sen den här jäkla luggen. Vaffan! Måste hitta en bra frisör, men hur gör man det utan att prova sig fram? Funderar nästan på att sätta saxen i håret själv o se om jag kan förbättra på något sätt. Ser ju inte riktigt klok ut.
När jag var ute med Des nu och var på väg in mot porten kommer det ut en tjej med en rottweiler. Både Des och hennes hund börjar härja och jag stannar och försöker tysta ned min vovve, varpå hon ber mig att gå en annan väg. Typ "skulle du kunna vara snäll och gå en annan väg?". Helt ok egentligen-jag vände och gick in genom den andra porten, men fick ändå känslan av att hon blev irriterad. Hon stod och kämpade med sin hund och kunde knappt hålla honom. Not my problem.
Nu ligger Desmond här och fiser. Yuk! 
Jag ska nog ta o hoppa i säng innan negativiteten sprider sig ännu mer.
Imorgon är en annan dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ibland är det rätt skönt att ha sådana dagar. då man får vara irriterad på allt och alla. så länge man "snap out of it" inom en rimlig tid. =)

Unknown sa...

naaaw lilla gumman!Det kanske är bra för dig o va lite irri ibland, skrik ut det bara! Sötkorv.