söndag, februari 17, 2008

Schlager.

Det är liksom lite svårt att undvika schlager nu när det är Melodifestival varje lördag. Inte för att jag försöker eller så, måste erkänna att jag satt framför tvn både igår och förra veckan (oops).
I går var vi ute i Nödinge, åt middag, såg schlager och lite sånt. Vi passade på att bada i tunnan i trädgården, Des fick också bada, men han tyckte det var lite scary och kopplade fast sin haka runt min axel som en liten halsduk:-) Freddan tog med honom in i bastun för en dusch och mys vilket passade den lilla herren bättre. Värsta spa hunden!
Idag är det slapp söndag men jag ska iväg på SatsYoga kvartal om ett par timmar. Träning, träning träning för hela slanten. Igår fick jag äntligen mitt personalkort så nu ska jag kunna boka mig på klasser också. När jag nu ska ha tid med det(?)

Inga kommentarer: