lördag, maj 24, 2008

Me and my (dog).

Nu har dogglas här snart smaskat i sig ett helt grisöra. Mums! 
Promenad, träning o lunch avklarat. Nu ska jag ta filten o lägga mig i solen på Ånäsfältet. Med mig tar jag anatomipärmen och body pump koreografin så kan jag kombinera nytta med nöje. Ikväll ska vi nog se på schlager, jag och den fyrbente. Igår var vi nere på stan och fikade med Malin, Johanna och Elin. Johanna fick komma med hem på behandling också, inte illa va?
Så har jag fått en paketavi men jag vet inte vad det är för nåt. Spännande? Måste hämta ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ah sötnosar. desmond ser superlycklig ut :) tråkigt och vara ensam, men vet du. vi kommer nog flytta ner till i vår eller senast nästa höst!!!!

Anonym sa...

jaa vi har pratat om det länge, och nu verkar vi ha bestämt oss :D
vi ska sälja den lgh vi bor i nu, skaffa nu centralare i höst. o i vår eller nästa höst flyttar vi ner o hyr ut vår nya lgh :D
Då jävlar!