fredag, maj 09, 2008

me so tired

Kanonväder.
Huvudvärk.
Trött.
Fast jag sov drygt 7 h i natt. Jag fattar inte riktigt, men.
Vill egentligen bara dra ned gardinerna och lägga mig i mörkret och vila ett tag.
Davids bror har varit här på massage. Å, det var lite konstigt att ta emot en främmande man i sitt hem och sedan knåda hans rumpa (bland annat). Jag tänkte köra en timme, men det visste inte han som trodde att det var en halvtimme och skulle vara någon annanstans en timme senare. Oops. Fick massage på rygg, säte, ben och en arm. Jag fick en femhundring, alltså förskott på nästa behandling i brist på växel. Antar att han inte tyckte att det var helt hopplöst i så fall. Massage är väl ganska uppskattat, generellt sett.
A peaceful touch. För vem vill slå sin massör?

1 kommentar:

Anonym sa...

du får prova dig på en liten blomig sjal eller ngt :)

Spännnde med betalande kunder :D