söndag, maj 04, 2008

söndag Igen.

Bilder på besöket kommer inom kort (tror jag). 
Puk kom i fredags och åkte i förmiddags. Det blev lite göteborgs stad i fint väder. Lite shopping för hennes del. Jag tappade istället bort mina kära, gula, solglasögon någonstans på shoppingrundan. F*ck. Måste köpa nya, det är ju solsolsol.
Idag tex, hur soligt som helst. Har legat ute på Ånäsfältet o softat o läst. Har inte pluggat särskilt mycket. Fyyy...måste göras ju! Nu har jag dammsugit och skall ner med tvätten, ut med Desmond och sedan, någonstans därmellan, göra lite instuderingsfrågor. Middagsmat förväntas man nog också ha tänkt ut och fixat...får se hur det blir med den saken.
Vad gör du?

2 kommentarer:

Unknown sa...

jag laddar innästa lass emd trehundrabilder o datorn(Klarar den det måntro)
Var det trevligt med Puk?

Unknown sa...

Sa du 300? det var perfa, eller sa du 350? minns inte, bra i vilket fall som helst. Är de lugnt om du får det den 18?
Pöss