fredag, maj 16, 2008

Vad är ett glas vin i Linné när man kan vara hemma?

Jag skulle faktiskt ha begett mig ut i stan ikväll. Men. Kaiza hade dubbelbokat sig och Johanna är helt slut. Jag hade hundvakt. Men. Istället har jag vikt kläder, min garderob var en enda stor röra. Det kommer den säkert bli snart igen, men just nu är den iaf hyfsas:-D 
Ska baka bröd.
I dag tog jag med D på en låångpromenad, nästan 2h var vi ute och traskade. Tänkte att han skulle bli trött så att han inte brydde sig om att vara ensam när jag skulle gå på yoga. Det funkade inte tillräckligt bra för han skrek när jag kom hem. Jäkla hund.
Fick massa böcker på posten. Kul!
Ikväll blir det nog lite nytta och lite nöje. Typ plocka undan, skriva lite om massage, kolla på heroes o surfa lite. How about it? Sen är det bara att hoppas på en skön dag i morgon. Inga besök på G so far.

Inga kommentarer: