onsdag, juni 04, 2008

Liten babyboom.

Fick just reda på att en kompis är gravid. Mest förvånad var hon nog själv. Sen fick jag mail om att en gammal klasskompis är gravid. Och så Mannes syrra. Vilken massa barn! Ett ålderstecken? (fast alla är ju iaf äldre än mig) När man tänker efter så är det ju inte jättekonstigt att få barn när man passerat 25 och börjar närma sig trettio (!!!!!) men ung i sinnet är man (jag) i alla fall.
Jag nöjer mig med hund ett tag till. Man lär väl få testa sina barnvaktskills på Sykke när han ploppat ut.
I morgon är det prov och sista dagen vi har Niklas. Tråkigt. Sen ska vi bila till västerås. Kul. Jag ska inte träna förrän på måndag och jag tror att det är bra. Kanske klättrar jag på väggarna på lördag...vi får se. Nu ska jag duscha, skrapa ihop lite middag och förhoppningsvis även till en matlåda, trycka in lite till info i skallen, hämta des, kanske hinna vara ute lite och hoppa i säng i tid. Lycka till säger jag bara. Packa ska jag väl kanske göra också om jag hinner. 

Inga kommentarer: