tisdag, augusti 19, 2008

Från det ena till det andra.

Jag längtar till tors kväll för då kan jag äntligen tagga ned lite. Nu är stressnivån hyfsad.
Ska strax bege mig ut på Hisingen för första mötet med hundtränaren som ska drilla mig och framför allt desmond (tror jag) för att bota hans separationsångest. Håll dina tummar!!!
I morgon är det premiär för mitt morgonpass...jag ska alltså befinna mig på sats före kvart i sju på morgonen. Hur ska detta gå?!
Å imorn kväll ska jag vara med på en visning på toni and guy. Funderar på att ringa o fråga om det är ok att ta med desmond. Vad tror ni??

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tror att det är lugnt, vem skulle inte vilja ha en liten söt hund där. sätt på honom en mysig tröja och han blir ännu mer oemotståndlig. =)

lycka till med hundtränaren. berätta sen vad han gjorde och hur det gick. är mycket nyfiken.

ge honom en puss från mig.