fredag, augusti 01, 2008

Jag har landat på Vallby igen med all min packning. Familjen är på plats i huset och solen har gömt sig bakom molnen. Det finns massor jag borde göra en dag som denna, men just nu känner jag ingen lust eller ork till något. Typiskt. Antingen gör jag som jag känner, eller så gör jag som jag borde.

Hm.

Häromkvällen var jag på en Mary Kay presentation hemma hos Darinka. Hyfsat skeptisk efter halvknäppa tidigare erfarenheter, men det var ganska kul och tjejen var inte koko som den förra. Så om jag bjuder hem henne till mig, för att hålla en presentation för mina vänner, får jag ett kit med handgrejer (satin hands) värt typ 600 spänn. Det är rätt värt tycker jag. Ska nog ta hit henne nästa vecka:-)

Annars...igår var det bad på norra björnön, grillning på balkongen och film. Vi såg Captivity; en av de mest kontroversiella thrillerna i år stod det på framsidan. Inget märkvärdigt och heller inte speciellt bra tyckte ja. Dessutom brände jag popcornen.

1 kommentar:

Anonym sa...

skulle också göra en massa saker, istället tog jag en tupplur på en och en halv timme. hmm...nu har man börjat handtvätta och packa lite. kanske åka ner på stan och strosa runt lite, se om det är något jag vill ha.