måndag, september 29, 2008

:-)

De ringde från Axelsons och frågade om de fick lämna ut mitt telefonnummer till Flex massage som söker massageterapeuter.
Typiskt att jag redan har varit på intervju där. Men gulligt att de tänkte på mig.

Tre minuter senare ringer Lina som har fått samma samtal från Axelsons.
Hm.
Hur många ringer dem? Hoppas att de inte ringer alla! Jag var ju först! Det blir så knäppt när man ska konkurrera med sina vänner. Fast så är väl fallet för de flesta som skaffar kompisar under utb.
Nåja. Må bäste man vinna. Eller kvinna. Det vore ju mest fördelaktigt ur egen synvinkel:)

1 kommentar:

Anonym sa...

och den bästa kvinnan är du...tycker jag i alla fall. =)

åh vad gott med svamp! malin och kim hade också varit ute och plockat. är så avundsjuk. inte för att jag tycker om att plocka svamp, men gillar att äta dem.

vad ska manne göra i shanghai. business or pleasure?