måndag, oktober 20, 2008

...

Ganska dålig på uppdatering nu. Som jag klagat på tidigare så är det tidsbrist. Spelar ingen roll hur lite eller mycket jag har att göra. Uppenbarligen.
Idag är det måndag. Igen. (Hur många måndagar har man upplevt?!!)
Jag har varit på osteopathögskolan och varit med på deras elevbehandlingar (och såklart blivit lite sugen på att utbilda mig till osteopat-det tar ju bara 4 år och en nätt summa).
Sen träffade jag Lasse från Twitch, fikade, pratade och masserade. Fick ytterligare ett jobb. Bara det att alla jobben är så små så jag måste samla på mig mer, mer, mer. Men det tar sig ju och det är ju bra. Jag armbågar mig framåt.

Nu är jag hemma, har städat lite o ska plocka lite till. Innan nästa jobb (sats). Mycket fläng, men ganska kul ändå. Mannen är ledig och lånar syrrans tvättstuga eftersom våran fortfarande är under rekonstruktion. Att inte tvätta på två veckor är inte optimalt.

Igår var vi på pk-träff. Lyckades få några suddiga bilder som jag tänkte dela med mig av sen.

Inga kommentarer: