torsdag, oktober 30, 2008

...förbi...

är denna torsdag - snart.
Jag hann:
tvätta allt (men torktumlaren gick utan värme så nu hänger det tvätt överallt i lilla ettan)
skicka iväg mobilen på reparation, finally!
skicka iväg brev till hörselkliniken på sahlgrenska, ge mig en tid, jag hör ju kasst!
få iväg lite mail
gå en promenad med Siri (och bli nedkyld på köpet, f*cking cold!)
balansera ett antal personer på pilatesbollar och få dem att aktivera sitt powerhouse


kanske hinner jag lite mer innan torsdagen övergår till fredag.
baka bröd? koka potatis? suduko? Upptäckte sistnämnda på mannens mobil och testade. kul:-) Ska bara bli bättre...hjärngympa är bra.

Imorgon ska jag:
äta frukost hemma hos Siri
välkomna Åsa
planera inför lördagen
åka till Hans och hämta bänkpapper

2 kommentarer:

Anonym sa...

menar du termosen så är den bra, mkt bra, läcker inget alls om man vickar på den som andra kan göra :) och så rymmer dne mkt :D

Anonym sa...

du är utmanad i min blogg