torsdag, oktober 23, 2008

It's my B-day!


Åren, dom går.

och inte blir man yngre.

menmen...



Jag sitter och förundras lite över att solen faktiskt skiner på min dag. (Det händer inte så ofta. Försökte gå en promenad innan men då blev det såklart mulet.)
Mannen smög iväg imorse och lämnade två paket som jag fortfarande inte har öppnat. Kan inte bestämma mig...öppna dem eller vänta tills han kommer hem?
Sen gick jag och mötte Siri som kom hit på frukost/fika och massage. Mycket trevligt. Hon hade med sig fin choklad till mig också. Ännu bättre:-) Sedan ringde hon och bokade in sin mamma på massage hos mig också. Word up!

Om ett tag ska jag gå o lämna Desmond hos Fredrica och åka till kungsgatan och leka i bollhavet (ha pilatesklass). Får se vad kvällen har att komma med sen. Andra dagen på jobbet för mr mr.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja visst är hon :D

Anonym sa...

vad fanns i paketen?