tisdag, oktober 28, 2008

...more love

bilder: Stray Boys

Idag promenerade jag o Desmond ner på stan där han var vid min sida i diverse provrum:-)
Tänkte att jag skulle unna mig något för en del av mina födelsedagspengar.
Jag är en sån som måste in o ut i alla affärer innan jag kan bestämma mig för vad jag ska köpa (man kan ju hitta nåt bättre och man vill ju inte ångra sig). Hittade lite smått och gått, men det jsom fick följa med hem var de tidigare nämnda billiga jeansen från H&Ms barnavdelning och denna uunderbara kofta från Stray Boys. I so love it! Mjuk(är ett måste) och skön i 20% angora, 70%lamull och 10%nylon. Stoooooor härlig krage. Love, love, love.
Var först inne på en kofta i kashmir från Zara men tji fick den när jag hittade den här.
Ett fett hål i plånboken blev det förstås, men jag hade ju fått pengar så något ska man väl unna sig? Just när det gäller koftor ska man banne mig satsa på kvalitet. Min blå i ull från Whyred är en gammal favorit och riktigt varm o go. Och vad kan man bättre behöva när kvällarna blir mörkare och halkvarningarna börjar komma??

Nu ska jag städa innan promenaden.
kram

Inga kommentarer: