fredag, oktober 03, 2008

Oktober alltså...vart tar tiden vägen?

Nu ska jag gå en promenad till Malin och Kristi och lämna mitt CV som skall vidare till Kristins jobb. Skrivaren ville inte samarbeta med mig, pappret räckte precis men blev lite skrynkligt på vägen. Måste köpa mer.

Idag har jag blivit klippt. Samma frilla. Börjar bli lite tradigt, men det är svårt att tacka nej till en gratis klippning! Försökte få in en massagefot på T&G, får se om det funkade...

Intervju på Curex gick bra. Jobbet är mitt. Sen kanske det bara blir en gång i månaden, men det är ju kul att de ville ha mig. De hade ju tagit in folk för intervju men inte hittat någon bra. Tack, Kaiza, som tipsade om mig:-)

Åsa är i Götet, har fikat och nu är hon på funky kidz mission. Myskväll med mat och massage väntar.

Å fan vad tiden rinner på. Helg igen! Är det såhär det är att vara vuxen? Är det för att jag snart är 26? ojojoj...då kommer man ju bara att blinka och så står tårtan med 50 ljus på bordet.
hjälp.

Inga kommentarer: