onsdag, november 12, 2008

fri tid.

Slutade jobba 7.45 idag:-)
early day.
Jag hade bara morgonpasset idag. Skönt. Jag ska försöka vara lite duktig idag, vad det nu kan innebära. Nu sitter jag bara i soffan och surfar och desmond ligger som en liten boll bredvid och slöar. Han är så seg, kanske höstdeppig? Igår gick han inte upp förrän vid halv elva-elva.

Okej, men nu ska jag försöka få iväg den här jävla företagsregistreringen. Skulle ju gjort det i somras, men det bara strulade. Nu har jag det i pappersform. Jag har dragit ut på det, jag har tyckt att det verkar läskigt, det där att ha eget. Är det inte massa att hålla reda på? Är det inte lätt att göra fel? Måste man inte göra si, måste man inte veta det och det och det...?!
Äh, kööö ba!
eller?
Först nu, när jag skulle skriva på ett avtal där jag avsade mig rätten att starta eget (eftersom det skulle vara konkurrerande verksamhet) hajade jag till och tänkte, nejmen vänta nu! Dags att feta på röven och fixa det här nu. Vad har jag att förlora? vavava?
Så nu ska jag fan skicka in papprena och köra igång detta. Jag starta början till min framgång, he he.
Denna dagen, ett liv.

Inga kommentarer: