onsdag, november 12, 2008

min söta vän

Ni vet det där jobbet på flex massage?
Jag var på intervju, axelsons ville rekommendera mig, men sen gick det till min kompis, Lina. Hon jobbar där nu.

Nu ringde Kaiza mig och nu söker de tydligen fler massörer på flex och axelsons har ni valt att rekommendera henne. Hon har dock rätt fullt upp och kan inte ta så mkt mer så nu vill hon rekommendera mig istället. För att jag är grym på att massera och någon som hon verkligen kan rekommendera till 100%. Söta Kaiza, sånt blir man glad av att höra.
Sedan vet jag inte hur det går, jag har ju redan varit på intervju i gjorde uppenbarligen inte tillräckligt bra ifrån mig. Vet inte heller hur mkt tid jag egentligen har till förfogande, det rullar ju på även för mig. Men hur som helst blev jag glad och det var det jag ville säga :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för din söta kommentar. läste den i taxin till jobbet och det kändes lite bättre. jag vill vara fyra och bli körd i en barnvagn av mamma och pappa!

det går säkert bra på axelssons denna gång! lycka till!