onsdag, december 10, 2008

10/12

Jag är tillbaka i sängen efter balanserande, promenad och frukost. Är lite trött. Ska nog ta en powernap innan jag tar tag i mig själv. 1,5h innan jag ska iväg igen. Hoppas handlederna är redo för lite massage.
Kanske hittade en iphone för ett bra pris. Ska ringa o kolla upp detta efter powernapen.
Fått kontraktet från Nordic Club, nu ska det bara skrivas på. Var där igår o pratade lite och blev bjuden på mycket märklig varm choklad. Den var snarare som chokladpudding, trögflytande och mörk. One try only.
Igår var jag ledig, hittade ett bokföringsprogram som heter iordning, nu ska jag bara lära mig det. Jag kan ju verkligen mkt om bokföring-not. Måste öppna ett företagskonto. Har ansökt om namn hos bolagsverket nu. Softish. Och ska få hjälp av Sophia med logga.

1 kommentar:

Anonym sa...

hur kan man hitta en iphone till ett bra pris? trodde det bara fanns ett men det är inte så dåligt tycker jag. tittade på en sonyericsson och den var runt fyra tusen...