fredag, december 05, 2008

Lite mera softish.

Kan ni gissa att även denna vecka har flugit förbi. Kanske till och med lite extra snabbt. Det är fredag. Jag är hemma. Jag masserar inte. Skönt. Men det kommer. Just nu tvättar jag. Jag ska till ett annat Sankt Jörgen idag och massera på en personalfest. That's it.
Svärpäronen kommer sen och de ska klämmas in i vårat lilla kök igen. För att vara barnvakter åt Sykke.
Idag har jag tänkt att jag ska hinna softa lite. Sticka klart mössan. Kolla lite på tv. Får se om jag lyckas. Mannen ska iaf på julfest, jag spar min tills imorgon.
Kroppen mår faktiskt hyfsat, men frågar du mina händer kanske svaret avviker lite. Har väl hittills masserat typ 30 pers den här veckan. Vill du byta händer med mig?

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, jag vill komma. så vill anso och tess också. skulle ni kunna skaffa tre?

Anonym sa...

just ja, om iphonen. vet att man inte kan låsa upp den nya 3G telefonen. du kan nog köpa den löst, men då kostar den massor. ska köpa en till mig själv till julklapp och försökte göra det i dc (sales taxen är lägre där) men jag kunde inte göra det om jag inte skrev på ett telefon kontrakt right away. ska dock gå till apple affären idag/imorgon och kan luska lite mer.

vad har du för plan med iphone? om jag ska fråga någon specific fråga menar jag.

Anonym sa...

hej igen! angående biljetterna så fixa bara två till mig. en till mig och en till tess. de andra verkar vela om de ska åka utomlands eller inte eller om de kan vara trött på jobbet eller inte.