fredag, januari 16, 2009

Rullar.

Jag har varit i Göteborg i en vecka, men det känns som en månad. Minst 2 v iaf.
Fredagkväll och ensam. Inte ens desmond är hemma! Jag har varit på satsyogautb några timmar.

Snart är det dags att dra igång Cnaada på riktigt. Mycket att tänka på. Bokföringen vilar lite:-O
Var på NC igår och snackade och träffade Ulrika som jag ska dela rummet med. Känns bra! Nu börjar snart min lansering. Måste skriva ihop en text om mig själv till hemsidan, gärna även bild och ev öppningskampanj. Vi ska träffas för att snickra ihop kombi-paket (typ massage och personlig träning) och jag ska gagga ihop mej mer med Ulrika.
Som sagt, känslan är bra.
Jag hoppas bara jag ska hinna med alla tusen jobb (företagsmassage på IF Metall, elektrikerförbundet, Lindex, Telia, LO, Ericsson och Skanska, 5 pass i veckan, eget företag och hotelljobbet) i kombination med resten av livet; Desmond och sambo. Och vänner! Fast sambon är ju alltid på sitt jobb så det är väl snarare lillplutten som kan komma i kläm. Men vaffan. Det är väl bara att satsa och blir det för mycket så får man avsäga sig något.
As simple as that.
Eller?
Nu kör vi!

1 kommentar:

Anonym sa...

tjoho! lycka till!