onsdag, januari 21, 2009


Vad sägs? Sophia lyckades bra med att få ned min skiss till en snygg logga...eller?
Nu ska jag fixa visitkort, info till hemsidan och sånt där. Tips?

Själv har jag balanserat, promenerat och avnjutit en lugn frukost med GP. Läste Obamas tal och förundrades över mängden folk som var på plats för att höra det, live.
En ny tid har börjat.
Han har mycket att leva upp till, den där Obama. Han kommer göra sina misstag, helt klart. Men viktigast just nu är det otroliga hopp som finns inom så många (alla?).
Såg United 93 när den gick på tv i söndags. Togs tillbaka till den 11 september 2001 och förfärades över vad som skedde. Minns när WTC föll.
United 93 var det enda av de kapade planen som inte nådde sitt mål utan istället störtade. Alla ombord på planet omkom. Tänk som hemskt att få ett samtal av en nära anhörig som berättar att de befinner sig på ett kapat plan, som säger adjö.

Nej nu är det väl dags för ett lyft för världen. Från botten på väg uppåt.
Jag drar mitt lilla strå till stacken genom att få folk att må bättre. Det är i alla fall min förhoppning.

Se nu till att skaffa dig en bra dag.
Jag ska t First G Hotel och jobba på Curex!

2 kommentarer:

Anonym sa...

love it!!!!

logon alltså.

Anonym sa...

försök att tänka på det från den positiva sidan; du har en man som är ambitiös och att kommer tjäna bra med pengar. tänk om han hade varit en soffpotatis och du hade fått försörja honom. =)(har en kompis med en sådan pojkvän, inte kul)

det är svårt att balansera jobb och ett förhållande. ni får se till att ha en kväll i veckan som ni bara umgås bara ni två.

fast jag förstår att det inte alltid känns så, speciellt när du hade förväntat dig mat och mys.