måndag, mars 23, 2009

Bindvävsmassage.

Redan i somras när bindvävsmassagekursen gick i Gbg var jag sugen att gå den, men stoppade mig själv. Det var ganska mycket information att smälta redan som det var (mitt i utb.)
Nu har jag uppmärksammat att det är ny utb på gång i april och har funderat på om jag ska gå den. Har verkligen velat, men så är det de där jäkla pengarna. Jag hade nu mer eller mindre tänkt att jag skiter i det, för mkt pengar som jag inte har...men så får jag ett mail från axelsons där de ger 25% rabatt på utb. Det är inte fy skam. Nu måste jag nästan, eller hur?
Att ta av sina sparpengar för att investera i kunskap är väl ok?


För övrigt har vi fortfarande inte hört nåt från micklaren angående vår blivande lägenhet. Han borde ta o ringa snart tycker jag. Den stooora lgh hade gått upp aningen. Trodde inte nån skulle buda på den, men där ser man! Jobbigt att vänta....ring ring ring!

Inga kommentarer: