onsdag, mars 11, 2009

Brain overload.

Det är hyfsat rörigt i min skalle just nu. Så många olika saker att hålla reda på, olika rutiner överallt, papper som ska skickas in, rapporter som ska fyllas i, fakturor att betala, reklam att göra, mail att svara på, erbjudanden att nappa på.
Ibland blir det lite väl mkt. Märkte det idag när jag insåg att jag inte har skickat in några timrapporter till twitch sedan i dec. Har inte haft en tanke på detta. Inte en enda. Förhoppningsvis har jag några kronor att plocka ut.
Måste ringa till ams också. Måste kunna mjölka ur dem nåt; alfakassa eller starta eget bidrag.
I morgon ska jag försöka ta tag i massa saker hemifrån för jag har inga bokningar. Har skrivit en lista.
Och så kommer Malin-vår nya hundtränare.
Håll tummarna för fixar vi inte detta snart kommer Desmond åka ut:-O

Inga kommentarer: