lördag, mars 28, 2009

Glöm inte att släcka ned ikväll!

Earth Hour mellan 20.30-21.30

Har precis betalt lokalhyra o annat skit för närmare 8000kr. Det var den lönen. Kul. Fortfarande skuld kvar till pappa också. Men skönt att ha gjort det iaf.
Skönt att det är helg också, även om jag ska iväg o ha pass snart. Sen får jag slappa lite. Man kan ju aldrig slappna av när man flänger hit o dit och alltid måste komma ihåg massa saker (när ska jag lämna desmond för att hinna i tid, vad ska jag ha för påskerbjudande på massage, kommer jag ihåg koreografin, har jag fyllt i rätt tidrapport, har jag med mig handdukar, har jag betalt dagmatte, har jag någon kund idag....)
Vi har valt mäklare nu. Stadshem blir det. För ett genuint intresse och engagemang, snyggt material och känsla för detaljer. På tisdag kommer inredningsarkitekten hit för at ge tips på förändringar vi kan göra inför fotografering och visning. Spännande!

Ikväll är det tydligen fotboll. Och vi är tydligen bjudna upp t Pontus (mannes kompis) för att se matchen. I am thrilled.

Inga kommentarer: