söndag, mars 15, 2009

Halv sju och inte mörkt ute än.

Det är mycket och ofta besök här i göteborg. Nu var svärpäronen här igen. I fredags var vi alla ute i Nödinge och hade det trevligt med god mat, badtunna och mys. (desmond var för övrigt jätteduktig och var kvar inomhus utan att säga ett knyst när vi gick ut och badade)
Igår kväll invaderades vår lilla lya av den utökade familjen. Det är då man känner att det inte skulle skada med några kvadratmeter till. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum brukar man ju säga. Middag hos oss. Så mycket gott har vi ätit; fiskgratäng, rökt lax med wasabikräm, créme brulee, dinkelsallad, örtmarinerad kyckling, chokladmousse.....yum!

Idag har Gbg bjudit på härligt vårväder med riktigt värmande sol. Gött!
Vi är ensamma igen (till nästa helg? vem kommer då?) och Manne har tagit chansen o dragit till Sats för lite muskelpump såhär på söndagskvällen.

Fick ett sms i förmiddags från en instruktör på Sportlife som undrade om jag ville teama den nya bodybalance koreografin med henne ikväll (as we speak) för att hon inte hade hunnit lära in hela själv. Detta kan jag inte göra. Dels för att jag själv inte har lärt mig passet, men också för att jag skulle bryta mot mitt kontrakt med Sats om jag körde en klass på Sportlife. Detta vet de om så jag tycker egentligen att det är lite fräckt att fråga, men vad gör man inte...?
Helst skulle jag köra klasser på båda ställena, men det verkar inte vara möjligt.

Inga kommentarer: