onsdag, mars 25, 2009

Previa

Vill Du utvecklas och satsa på framtiden med oss på Previa?

Du som företagssköterska ska utifrån din medicinska profession vara ett stöd såväl för företagsledningar, som för enskilda chefer, kontaktpersoner och anställda. Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska ha intresse av att arbeta kundorienterat, vara affärsmässig, ha egen drivkraft och tycka om att arbeta i team.

Kompetensprofil: Du är trygg i din yrkesroll som sjuksköterska. Du har mycket god IT-kunskap. Du har särskilt intresse för och förmåga att stimulera och utveckla det friska hos människan. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du är entusiastisk, kreativ, flexibel och har god samarbetsförmåga. Vidareutbildning i och erfarenhet från företagshälsovård är en merit.

Övrigt: Tjänstgöringsgrad 100%, tjänsten är placerad i Göteborg. Tillträde snarast enligt överenskommelse.

Det här erbjuder vi dig
- ett arbete i en av Sveriges hetaste framtidsbranscher
- trevliga kollegor och arbete i team med andra yrkesgrupper
- möjligheter till kompetensutveckling inom företagshälsovård
- intressanta kunder, inom både privat och offentlig sektor



Okej. Det kanske är orimligt. Jag har inte ens jobbat nåt som ssk sedan jag blev färdig för över ett år sedan. Det är inte bra. Men jag tror ändå att jag ska skicka in en ansökan. Det är ju såhär jag vill jobba om jag ska jobba som syrra. Å ljuuuvligt skönt det vore med en månadslön o allt vad det här jobbet skulle innebära. Vilket ändå går att kombinera med eget företag och klasser på sats. Hur får jag till ett
grymt personligt brev?

1 kommentar:

Anna sa...

ja det är skitdyrt med hantverkare, därför är det bra att ha en händig man eller pappa eller att vara händig själv. men det är så enkelt att låta någon annan göra det.

kim skrev ett bra personligt brev tycker jag. man skiver ju annorlunda i sverige jämnfört mot här. men om du vill så kan jag skicka hennes så får du se.