torsdag, mars 19, 2009

Starta eget-dyrt

Min ekonomiska kris fortsätter. Jag satte mig just och skrev i min kassabok (jag bokförde alltså). Vetefan om det blev rätt, men det hoppas jag. Finns vissa frågetecken. Ska fråga svärfar om det imorgon (de kommer hit igen).
När man har fört in sina utgifter får man iaf en bra överblick. Jag ser att jag pungat ut med cirka tolvtusen spänn på företaget hittills. Fuck! Och så ligger det 2 obetalda fakturor och väntar. Och hyra såklart.
Jag har inte fört in det jag faktiskt tjänat hittills, men det väger ju knappast jämt. Har i alla fall fått in til hyran första månaden, så det är väl ganska bra...?
Men ändå.
aj
aj
aj.
hejdå nöjen.
hejdå liv.

1 kommentar:

Anna sa...

det kommer att vända, vad det än är så kostar det att börja något nytt. det är bara att kämpa vidare och inte ge upp! du är jätteduktig och snart kommer nedförsbacken!