tisdag, mars 17, 2009

Where everything was as fresh as the bright blue sky

kolla vad mitt hår har växt.
ser ni att himlen som igår grät nu har blivit BLÅ?

Idag skulle jag kunnat ligga kvar i sängen hur länge som helst. Det var skönt. Men det är ganska onödigt. Jag såg ju hur solen lyste in genom persiennen.
Så jag klev upp.
Så fick jag lite dåligt samvete över att jag skulle lämna desmond t agneta länge fast jag egentligen bara ska jobba 2h (har TVÅ egna kunder idag!). Den första kunden har jag 12.30 och den andra 17.30 så där emellan hade jag tänkt vara på sportlife. Det är ganska lång tid!
Så ser jag det här underbara vädret och tänker att det måste ju bli en långpromenad och jag tänker att han nog inte kommr att få det med Agneta. Så jag tänker att han kan följa med o sitta i bilen en timme medan jag masserar och sedan fick han komma t Freddan en stund på kvällen. Braaa säger jag. Vi ska vara ute. Och så ska vi öva. Så ska vi se. Att trägen vinner.

1 kommentar:

Anonym sa...

heja maria o des :)

jag förstår det där med te och kaffe, jag gör sämst latte och det är skit onödigt att betala 30 spänn för lite varmt vatten och påste på kafé :)