onsdag, april 01, 2009

Jag är fixaren!

Det är lite kul att fixa hemma!
Jag har gått lös med skruvdragaren för att få ned en hylla. Dock verkar fästena ha fastnat i tapeten så jag vågar inte dra loss den:-O
Jag har tagit ned gardiner o bytt lite kuddfodral.
Nu ska jag slita mig och åka till Julia (potentiell dagmatte).
Asfint väder ute. 17 grader på vår gård. Sjutton!
Sen ska jag nog åka t Ikea och köpa ett ljust överkast.
Börja laga lasagne.
Gå en prommis med Charlotta.
Och så har jag bokat in en dejt med Elena på fredag. Vi ska sällskapa på Starta-eget-info. BRA.
Och kanske kanske kanske kanske kan jag åka med min kära bror till ÅRE efter påsk. Kanske. Som vanligt lever jag på hoppet.

För övrigt är det sjuksköterska på tapeten.
Jag måste börja jobba som syrra.
Jag kan inte ha 4 jobb och eget företag. Bör minst halvera jobben, men utöka arbetstiden.
There it is.

April är det också. Borde lura någon!
I GP stod det att de ska bygga ett stort pariserhjul i älven. Det är lurt!

Inga kommentarer: