måndag, april 13, 2009

Påsk.


Några dagar i Västerås som faktiskt kändes längre än vad jag hade förväntat mig.
Vi har hunnit äta middagar, påskamat, varit ute på landet, festat, sett på film, fikat...
Roligast var lördagens utgång. Galet. Förfest hemma hos Brogge som inte ens själv befann sig på plats när festligheterna tog fart. Han var på middag hemma hos sin flickväns familj. Sedan lyckades han dock komma ikapp ganska duktigt; spilla tre glas vin, nästan välta sina högtalare och vinna rekord i ljudvolym. Sedan hamnade vi på Bill o Bob där jag inte varit på flera år. Vi ville dansa, så vi beklagade oss lite-sen intog vi det minimala dansgolvet på kanske 2-3kvm och stannade där resten av kvällen. Detta resulterade i en mängd hysteriska bilder. Kvällen avslutades med kebab på saffets.
Igår såg vi Eden Lake hemma hos mig. Galen film. Jag var en av förespråkarna. Sen ångrade jag mig. Den vara ganska hemsk. Men den berörde. I alla fall mig. Men att sitta på pinnar i två timmar eftersom filmen var en enda stor jakt gjorde att man var lagom darrig efteråt. Obehaglig film.
Idag ska vi åka hem till Gbg igen. Sen vet jag inte när jag kommer hit igen nästa gång.

1 kommentar:

Anna sa...

hahaha brogge...vilken tur ni var hemma hos honom. hahha!